Szkolenia

Etykieta w biznesie

Savoir-vivre, etykieta, etykieta biznesowa, kindersztuba, dobre maniery to tak naprawdę sztuka życia. Na szkoleniu „odczarowuję” savoir-vivre i pokazuję, jak znajomość takich zasad ułatwia życie. Dowiesz się, jakie zasady obowiązują przy pisaniu maili czy dzwonieniu, na co zwrócić uwagę podczas lunchu biznesowego, kto pierwszy podaje rękę i dlaczego. Tym samym, pomogę Ci stworzyć wyjątkową markę osobistą, a ludzie w twoim towarzystwie będą się czuli naprawdę dobrze. Co przekłada się w efekcie między innymi tworzenie dobrych relacji i na zarobki.

Dress code

Dress code, czyli odpowiedni ubiór do odpowiedniej okazji. Po tym szkoleniu będziesz swobodnie poruszać się po zawiłościach zasad obowiązujących w dress codzie i poznasz historię niektórych części garderoby. Jednocześnie znajdziesz swój własny, niepowtarzalny styl, stworzysz unikatowy wizerunek. Szkolenie często rozszerzam o to, jak działa psychologia wyglądu i jak można wpłynąć na to, jak jesteśmy odbierani.

Sprezzatura, czyli nonszalancja w modzie to mocny punkt tego szkolenia. Dowiesz się, które zasady dress code’u warto łamać i dlaczego, a których absolutnie nie ruszać.

Jeśli nie chcesz być jedną z wielu osób w tłumie, zależy ci na rozpoznawalności i jednocześnie profesjonalnym wyglądzie, to szkolenie jest zdecydowanie dla ciebie. 

Różnice kulturowe

Zrozumienie i uważność na drugiego człowieka jest gwarancją
sukcesu. Dlatego warto poznać różnice kulturowe. Szczególnie jest to ważne, gdy mamy do czynienia z osobami z innych
kręgów kulturowych. Świadomość tego, jak możemy się różnić, że inaczej
postrzegamy świat i inaczej interpretujemy dane sytuacje, jest kluczem do
pozytywnych relacji i diametralnie zmniejsza ryzyko wpadek i nieporozumień. Na
szkoleniu dowiesz się jak umawiać spotkania, ile rezerwować na nie czasu, jak
tworzyć prezentacje w zależności od kręgu kulturowego. Nauczysz się także
dostosowywać do danej kultury, jednocześnie zachowując swoją prawdziwość i
autentyczność.

Psychologia kolorów

Psychologia kolorów, czyli jak kolor działa na podświadomość.  To znaczy, że kolory wysyłają dodatkową informację i wpływają na emocje i postrzeganie odbiorcy. I to jest bardzo dobra wiadomość, ponieważ kolorami możemy wzmocnić swój przekaz, subtelnie zakodować informację.  

Taką wiedzę o kolorach stosujemy w marketingu, filmach, w projektowaniu stron internetowych, logo, ale i …. w ubiorze. Pracując nad swoim wizerunkiem warto znać kolory. Co ciekawe, kolory w tym przypadku działają również na osobę, która je nosi, i można je w cudowny sposób wykorzystać na swoją korzyść. Ale to już na szkoleniu.

A jak wygląda szkolenie?

Opieram się na badaniach psychoterapeuty Maxa Luschera i dr Dorothy Mella, więc wiedza o kolorach podparta jest badaniami naukowymi. Opowiadam też o historii kolorów i jak ich postrzeganie zmieniało się na przestrzeni wieków i kultur. A na koniec, konkretne rady, analiza i konkretna wiedza o kolorach.

Masz pytania? Napisz do nas!